Quantitat o qualitat en el disseny de contingut viral

La creença majoritària és que la qualitat és el més important perquè un contingut sigui viral. Ara bé, la quantitat té un paper encara més important.

El primer es va determinar que considerem un èxit i després intentar aconseguir. Quantes visites necessita un contingut perquè es comparteixi? Si amb poques visites hem aconseguit que el comparteixin, hem aconseguit un contingut viral.

Un estudi ha demostrat que és millor eleborar dissenys en paral · lel i treballar en iteracions fins aconseguir un resultat en comptes de treballar en un únic disseny i anar-lo millorant.

Exemple de disseny paral · lel en 3 iteracions:

1a iteració: Alternatives

2a iteració: Derivació

  • Compra jamones ibericos autenticas antes que se acaben
  • Tienda online para comprar jamones auténticos D.O. Jabugo
  • Delicosa palética iberica de bellota de la mejor añada

3era iteració: Combinació

Aquest procés es podria repetir un fer un test de Google Analytics Content Experiments per veure quina de les dues opcions rendiria millor.

Espero haver estat d’ajuda i espero els vostres comentaris.

 

Deja un comentario