Utilitzar les xarxes socials per «viralitzar» els continguts

No t’enfadis si el teu contingut no el comparteixen

 

Les xarxes socials són una eina que ens ha premés facilitar la difusió de continguts de forma molt ràpida i econòmica en comparació amb els mitjans anteriors: premsa, televisió, radio, pagament per click.

Tot això ho fan les persones. Són les persones que escullen que els hi agrada i qué volen compartir.

Quina «ideavirus» els motiva? (que siguin els propis consumidors els interessats en difondre el missatge de màrqueting)

Hi ha vegades els continguts personals són els més difosos.

Podem fer un jocs humorístic per persuadir en la compra de gínjols de www.fruiting.com: «Qui està més content que un gínjol? Avui en venem als primers en un preu en oferta»

Una altre opció és pensar quan tindrà més efecte la publicació a la xarxa d’aquell contingut. Un deliciós jamon de jabugo de bellotadejabugo.com ve més de gust quan la gent té ganes d’esmorzar, de dinar de berenar o de sopar.

Hi ha molts técniques per persuadir a la web en la compra o en la compartició de continguts.

El primer pas és ser-hi i ser-hi com a empresa, com a marca. Sí, amb la seva página i no amb un perfil amb nom de marca o empresa.

Amb la creació de la pàgina de Google Plus de Bellota de Jabugo es disposa d’un lloc per a qué la persona que ha de generar els continguts i ha d’interactuar amb la comunitat ho faci com a marca quan ho ha de fer com a marca.

Una bona relació amb els teus clients la pots fer quan tens clients en aquella xarxa. Convida’ls a la teva pàgina des de la teva newsletter o comunicació periòdica.

A quina xarxa social? Doncs a la xarxa social que creguis que és on pots oferir una millor atenció al client.

Si ningú ho veu, ningú ho comparteix. Moltes vegades cal també una inversió per aconseguir una bona base de clients. Després caldrà aconseguir que aquells clients siguin d’aquells involucrats amb la marca, d’aquells que compartiran el teu contingut per que creuen que si els seus contactes també ho veuen tindran una millor imatge d’ell.

Depenent de cada empresa amb la que hem treballat té més clients en un punt del procés o en un altre.

 

Deja un comentario