Facebook i CNN: El Poder de la Web social Revelat

Avui Barack Obama ha sigut juramentat com el 44 º President dels Estats Units. Tal i com diversos milions de persones van assistir a la inauguració a Washington DC, Facebook i CNN van convidar a la resta de la món a veure el moment en Internet.

Visitants en línia a CNN.com van poder utilitzar el seu reproductor de vídeo per veure la transmissió en viu de la cobertura del’esdeveniment. Van veure també el que ha sigut un dels més brillants exemples de la web en temps real en acció: A Facebook, al costat del vídeo, es podia veure les actualitzacions d’estat veure i la barra de streaming.

La integració de les actualitzacions d’estat en CNN.com en viu va ser impulsat per Facebook Connect, Facebook la relativament nova plataforma per a portar la seva identitat en línia en qualsevol lloc de la web. Quan un lloc web utilitza Facebook Connect, els usuaris poden autenticar-se en el lloc utilitzant el seu compte de Facebook informació – sense necessitat d’un nom d’usuari i contrasenya. A més el simple fet d’estar còmode, que permet a la gent per a iniciar la sessió com la seva «veritable» jo, tal vegada una tendència que parla del començament del fi de l’anonimat en línia.

Si havia algun dubte de la potència que ofereix d’aquesta plataforma, hem estat testimonis d’un increïble — si no històrica – exemple del que pot fer. La inauguració del president Obama va a cridar Facebook Connectar per davant del seu principal competidor en l’àmbit de la portàtil d’identitats socials, Google Friend Connect, la demanda actual del qual a la fama és un blog widget que fa poc més de la caiguda-de-gràcia de widgets de Yahoo MyBlogLog ara, tret per a alguns més-amb la integració hiperbolizada els serveis socials com Twitter, Plaxo, i Orkut.

Al final, no només Facebook Connect proporciona examinar interactivament els pensaments i sentiments de tots aquells que veient la cobertura de la CNN a través de la xarxa – ho va fer sense estavellar-se. Segons a les estadístiques, va haver 200000 + actualitzacions d’estat, el que equival a 3000 persones comentaris sobre el Facebook / CNN suscripcions per minut. Just abans de Obama va parlar, aquest nombre va augmentar a. 8500. A més, Obama pàgina de fans de Facebook té més de 4 milions d’aficcionats i més de 500.000 entrades al mur. (Ens preguntem si algú del seu personal els llegirà tots algún dia!).

CNN no va fer tan malament tampoc. Que va trencar el seu rècord diari de streaming, sistema anterior en Dia de les Eleccions, i va lliurar 5,3 milions de streammings. Vas tenir problemes amb el streaming? Nosaltres no.

Deja un comentario